جهش به محتوا
-
- مقدمه
- دادگاه نظام آموزش مدرن!
- آیا وقت تغییر رسیده است؟
- مروری بر انواع روشهای آموزشی
- یادگیری ترکیبی و انواع آن چیست؟
- یادگیری معکوس
- تجربه کلاس معکوس
- آینده یادگیری چه خواهد شد؟
- معرفی الاماس مدرسه
- فصل اول
- مودل چیست؟
- آیا مودل میتواند؟
- مرور صفحه اول
- ورود به درس افزار با اپلیکیشن
- درج برچسب
- ورود با نقش دانش آموز
- پیکرهبندی صفحه درس
-
- فصل دوم
- رفع مشکل قرار دادن لینک در برچسب
- چند تا سایت مودلی
- صفحه دروس مختلف
- طراحی صفحه درس جذاب
- استفاده از پیوند
- تمرین
- فصل سوم
- ایجاد صفحه جدید
- جمع بندی ماژول پوشه و فایل
- تمرین ۱
- مقدمهی تکلیف
- ایجاد تکلیف
- دسترسی تکلیف
- روشهای تحویل تکلیف
- بازخورد و تنظیمات تحویل تکلیف
- تکمیل فعالیت و محدود کردن دسترسی
- ایجاد گروه بندی
- تمرین ۲
- فصل چهارم
- فصل پنجم
- تمرین ٪۱۰۰ عملی برای حرفهای شدن
- نکاتی در مورد فعالیت تکلیف
- سوال – صحیح/غلط
- سوال – جورکردنی
- سوال – کوتاه جواب
- برای استفاده بهتر از سوال کوتاه جواب این مقاله را تا پایان بخوانید.
- استفاده از کیبورد استاندارد فارسی در انجام کارهای تیمی یک نکته ضروری است!
- تمرین : آزمونی در درستان ایجاد کنید
- چه ایدههایی برای بخش توضیح یا توصیف در مودل دارید؟
- پنج سوال در مورد فعالیت آزمون
- فصل ششم
- سوال – عددی
- سوال – تشریحی
- سوال – جوابهای جاسازی شده (cloze)
- سوال – کشیدن و رها کردن روی تصویر
- سوال – کشیدن و رها کردن روی متن
- سوال – کشیدن و رها کردن نشانه
- سوال – محاسباتی
- طراحی آزمونی ٪۱۰۰ عملی و کاربردی
- فصل هفتم
- شروع کار
- دفتر نمره – قسمت مشاهده
- دفتر نمره – قسمت دستهها و موردها
- دفتر نمره – اضافه کردن مورد نمرهدار
- دفتر نمره – وارد کردن نمره
- نکاتی که در پیرامون کارنامه باید بدانید
- فصل هشتم
- مطالب کدام جلسات برای شما جذاب تر بود؟
- کاربرد فعالیت انتخاب
- کاربرد فعالیت بازخورد
- چگونه مخاطب از منابع “انتخاب” و “بازخورد” مطلع میشود؟!
- طراحی فعالیت بازخورد به صورت وابسته
- فصل نهم
- کاربرد فعالیت چت متنی
- کاربرد فعالیت واژهنامه